Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostamiisi tuotteisiin. Tarkista aina tuotteet ja että toimitus vastaa tilaustasi. Tuotteiden toimitusaika on arvioidusti 3-5 arkipäivää. Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti ja siirtämään ne toimitukseen niin pian kuin on mahdollista.

Hyväksyt tilauksesi maksamalla tuotteen. Tämän jälkeen et enää pysty muuttamaan verkkokauppatilaustasi. Jos sinulla on tilaukseesi liittyviä kysymyksiä tai haluat muuttaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 820 0020 tai uula@uula.fi. Saat tilausvahvistuksen verkkokauppatilauksestasi. Voit tarkistaa siitä tilaamasi tuotteet. Säilytä viesti mahdollista myöhempää tarvetta varten.

MAKSAMINEN

Käytössämme olevat maksutavat:

Mobiilimaksu: Pivo, MobilePay

Pankkimaksu: OP, Nordea, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, Ålandsbanken, Danske bank

Luottokorttimaksu: Visa, Visa Electron, Mastercard

Lasku- ja osamaksu: Collector bank, Jousto

Muut maksutavat: Pay

TUOTTEEN TOIMITTAMINEN

Kun olet tehnyt tilauksesi, se siirtyy käsiteltäväksi. Kun tuotetta löytyy varastostamme, on arvioitu toimitusaika 3–5 arkipäivää. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitetaan tuote jälkitoimituksena.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai puhelimitse. Jos olet vastaanottanut väärän, viallisen tai rikkinäisen tuotteen / tilauksesta puuttuu jotakin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme uula@uula.fi tai 010 820 0020.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Tilaamasi tuote toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen tai vaihtoehtoisesti kotipakettina suoraan kotiisi. Tuotteet toimitetaan Postin välityksellä, joten lopullinen toimitusaika riippuu Postin jakeluaikataulusta/käsittelynopeudesta.

Verkkokauppatilauksien hinnat seuraavasti: Postipaketti 6,50€ / Posti Kotipaketti 12,50€ tai 16,50€.

Satunnaisesti verkkokauppamme tarjoaa maksuttomia toimituksia kampanjakoodilla, josta löytyy tietoa etusivultamme.

 

TILAUKSEN PERUUTTAMIS – JA PALAUTUSOIKEUS

Voit perua ostoksesi 14 päivän kuluessa tilauksesi saapumisesta. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ja tilauksen peruutus ei johdu tuotteesta, jää vastuullesi tuotepalautuksen kuljetuskustannusten maksaminen.

Tilauksen peruuttamisoikeus ei ole voimassa, jos olet tilannut sävytettyä maalia. Sävytetyt maalit valmistetaan tilauskohtaisesti asiakkaan toiveiden mukaan. 

Tuotteille ei ole palautusoikeutta, jos olet tilannut sävytettyä maalia. Sävytetyt maalit valmistetaan tilauskohtaisesti asiakkaan toiveiden mukaan. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain sävyttämättömiä maaleja sekä avaamattomia tuotteita. Mikäli tuote on pakattu tai käsitelty huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

 

NÄIN PALAUTAT TUOTTEEN

Noudata seuraavia ohjeita, kun palautat tuotteita:

  1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti.
  2. Tee ilmoitus palautuksesta osoitteeseen uula@uula.fi. tai puhelimitse numeroon 010 820 0020.
  3. Toivomme, että kerrot aina palautuksen syyn.
  4. Vie palautettavat tuotteet Postiin.
  5. Palautus osoitteeseen Uula Color Oy, Yttiläntie 265, 32920 Kauvatsa.
  6. Ilmoita Uula Color Oy:n Postitunnus (805880)
  7. Voit palauttaa tuotteen myös Uulan tehtaanmyymälään, Yttiläntie 265, 32920 Kauvatsa

MUUT EHDOT

OIKEUS EVÄTÄ TILAUS

Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.

ERIMIELISYYSTILANTEET

Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

SELVÄT HINTAVIRHEET

Uulan Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

YLIVOIMAINEN ESTE

Uulan Verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Uulan Verkkokaupalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

EHTOJEN MUUTTAMINEN

Uulan Verkkokauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi.